De kern van de oplossing bestaat uit gegevensbeheer van personen, bedrijven en organisaties.
U beschikt standaard over modules voor postregistratie, notulenbeheer, city marketing en beheer van meldingen en klachten.

Met onze CRM als midoffice ondersteunt u uw dienstverlening die gericht is op de behoeften van de burgers,
automatiseert u uw processen om uw efficiëntie te verbeteren, verlaagt u uw kosten en vereenvoudigt u uw vergaderbeheer.

Snel uitbreiden

Deze kant-en-klare software bevat standaardmodules (postregistratie, dossieropvolging, beheer van contacten, meldingen, klachten en notulen) die u kan uitbreiden met extra mogelijkheden. De basisversie zorgt ervoor dat u in elk geval heel snel van start kunt met een volledig werkend pakket.

Automatische updates

Dankzij de koppeling met het bevolkingsregister zit iedereen van uw stad of gemeente meteen in uw CRM-software en worden die gegevens automatisch up-to-date gehouden. De integratie met het VKBO zorgt ervoor dat ook de volledige lijst van ondernemingen en vestigingen in uw stad of gemeente automatisch geactualiseerd worden.

Luc Boone CRM Program Manager
“Door veel meer informatie te delen met collega’s en tussen onze verschillende afdelingen, werken we efficiënter en correcter.”

Referenties Overheid

Agentschap Innoveren en Ondernemen

Agentschap Innoveren en Ondernemen centraliseert kennis en verbetert dienstverlening dankzij Microsoft Dynamics 365.

Informatie Vlaanderen

Informatie Vlaanderen gebruikt Microsoft Dynamics 365 bij het vereenvoudigen en digitaliseren van communicatie met klanten.

Gemeentebestuur Destelbergen

Gemeentebestuur Destelbergen levert een betere dienstverlening aan de burger dankzij een midoffice systeem op basis van Microsoft Dynamics CRM.

Stad Ronse

Stad Ronse zet de burger centraal en optimaliseert haar dienstverlening dankzij Microsoft Dynamics 365 als midoffice.

Gemeentebestuur Boechout

Gemeentebestuur Boechout levert een betere dienstverlening aan de burger dankzij een midoffice systeem op basis van Microsoft Dynamics CRM.

Gemeentebestuur & OCMW Oostkamp

Gemeentebestuur & OCMW Oostkamp gebruikt Microsoft Dynamics CRM als midoffice systeem voor het beheer van relaties met de burger, voor de vlotte verwerking van postregistratie en voor een volledig notulenbeheer voor gemeenteraad en college van burgemeester en schepenen.

Gemeentebestuur Wetteren

Gemeentebestuur Wetteren gebruikt Microsoft Dynamics 365 als midoffice om de dienstverlening aan haar burgers te optimaliseren.

Gemeentebestuur Willebroek

Met Microsoft Dynamics 365 zorgt Gemeentebestuur Willebroek voor een efficiënt contacten-, communicatie-, dossier-, workflow- en notulenbeheer.

Vlaamse Landmaatschappij

Vlaamse Landmaatschappij (VLM) gebruikt Microsoft Dynamics CRM voor het onderzoek en de resultaatgerichte afhandeling van klachten over hun werking of handelingen.

VMSW

De sociale verhuurkantoren van VMSW gebruiken Microsoft Dynamics CRM als centrale toepassing. Naast registratie zorgt de CRM-tool ook voor heel wat processen, zoals het berekenen en toekennen van punten aan kandidaat huurders.

Intercommunale VERA

VERA gebruikt CRM voor centraal relatiebeheer t.a.v. gemeentebesturen. Zij beheren specifieke contactgegevens voor de verschillende hoedanigheden van personen.

Intercommunale Leiedal

Leiedal hanteert CRM voor relatiebeheer. De eigen bedrijvengids wordt automatisch verrijkt met gegevens uit de authentieke databron VKBO.

CRM TIPS ONTVANGEN

U wilt geen blogartikel missen? U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox.
Stay tuned!