Centraal kennisbeheer en betere dienstverlening aan bedrijven

Efficiënter samenwerken, informatie delen en betere klantenservice

Agentschap Innoveren en Ondernemen gebruikt CRM als centrale kennisdatabase voor al haar diensten. Zo kunnen de medewerkers van de verschillende afdelingen efficiënter samenwerken, informatie delen en een betere klantenservice leveren. Daarnaast organiseert Agentschap Innoveren en Ondernemen infosessies, voordrachten en andere evenementen via CRM. Dit via een specifieke evenementenmodule die Net IT samen met het agentschap ontwikkelde.

  • Zoekt u een oplossing om uw diensten efficiënter te laten samenwerken
  • Wilt u dat de dienstverlening van uw organisatie vlotter verloopt?
  • Wenst u een centrale kennisdatabank op te bouwen met correcte, up-to-date informatie?

Download gratis dit klantverhaal en ontdek hoe ze dit alles realiseren bij Agentschap Innoveren en Ondernemen.

Cover Klantverhaal Agentschap Innoveren en Ondernemen

Gratis downloaden