Komt het bij u soms ook voor dat er nog brieven worden verstuurd naar overledenen?
Werken uw medewerkers ook nog altijd in eilandjes?
Merkt u op dat uw burgers af en toe van het kastje naar de muur worden gestuurd?

Dankzij onze CRM oplossing voor lokale overheden kan u informatie centraliseren,
structuur brengen in uw werkingsprocessen en uw dienstverlening verbeteren.

Verticale oplossing voor steden en gemeenten

Speciaal voor steden en gemeenten heeft Net IT een verticale CRM oplossing voor Citizen Relationship Management (CRM) ontwikkeld. Alles voor het relatiebeheer met burgers en ondernemingen zit er in:

  • contactendatabank die automatisch actueel blijft dankzij synchronisatie met het bevolkingsregister en de Verrijkte Kruispuntbank voor Ondernemingen (VKBO)
  • postregistratie
  • notulenbeheer
  • city marketing
  • beheer van klachten en meldingen
  • en nog veel meer!

 

OSLO compliant

Onze CRM oplossing voor lokale overheden is gebaseerd op Microsoft Dynamics CRM en voldoet aan de Open Standaarden voor Lokale Overheden (OSLO). Het Europees model rond open data zorgt voor standaardisatie waardoor gemeentes vlot en veilig gegevens met elkaar kunnen uitwisselen.

Luc Boone CRM Program Manager
“Door veel meer informatie te delen met collega’s en tussen onze verschillende afdelingen, werken we efficiënter en correcter.”

Referenties Overheid

Agentschap Innoveren en Ondernemen

Agentschap Innoveren en Ondernemen centraliseert kennis en verbetert dienstverlening dankzij Microsoft Dynamics 365.

Informatie Vlaanderen

Informatie Vlaanderen gebruikt Microsoft Dynamics 365 bij het vereenvoudigen en digitaliseren van communicatie met klanten.

Gemeentebestuur Destelbergen

Gemeentebestuur Destelbergen levert een betere dienstverlening aan de burger dankzij een midoffice systeem op basis van Microsoft Dynamics CRM.

Stad Ronse

Stad Ronse zet de burger centraal en optimaliseert haar dienstverlening dankzij Microsoft Dynamics 365 als midoffice.

Gemeentebestuur Boechout

Gemeentebestuur Boechout levert een betere dienstverlening aan de burger dankzij een midoffice systeem op basis van Microsoft Dynamics CRM.

Gemeentebestuur & OCMW Oostkamp

Gemeentebestuur & OCMW Oostkamp gebruikt Microsoft Dynamics CRM als midoffice systeem voor het beheer van relaties met de burger, voor de vlotte verwerking van postregistratie en voor een volledig notulenbeheer voor gemeenteraad en college van burgemeester en schepenen.

Gemeentebestuur Wetteren

Gemeentebestuur Wetteren gebruikt Microsoft Dynamics 365 als midoffice om de dienstverlening aan haar burgers te optimaliseren.

Gemeentebestuur Willebroek

Met Microsoft Dynamics 365 zorgt Gemeentebestuur Willebroek voor een efficiënt contacten-, communicatie-, dossier-, workflow- en notulenbeheer.

Vlaamse Landmaatschappij

Vlaamse Landmaatschappij (VLM) gebruikt Microsoft Dynamics CRM voor het onderzoek en de resultaatgerichte afhandeling van klachten over hun werking of handelingen.

VMSW

De sociale verhuurkantoren van VMSW gebruiken Microsoft Dynamics CRM als centrale toepassing. Naast registratie zorgt de CRM-tool ook voor heel wat processen, zoals het berekenen en toekennen van punten aan kandidaat huurders.

Intercommunale VERA

VERA gebruikt CRM voor centraal relatiebeheer t.a.v. gemeentebesturen. Zij beheren specifieke contactgegevens voor de verschillende hoedanigheden van personen.

Intercommunale Leiedal

Leiedal hanteert CRM voor relatiebeheer. De eigen bedrijvengids wordt automatisch verrijkt met gegevens uit de authentieke databron VKBO.

CRM TIPS ONTVANGEN

U wilt geen blogartikel missen? U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox.
Stay tuned!