Microsoft Dynamics 365 valt in de prijzen

Microsoft heeft voor het tweede jaar op rij de ‘2017 CRM Magazine Service Leader Award’ gewonnen, meer specifiek voor de Dynamics 365 app voor Customer Service.

Afbeelding CRM Magazine Service Leader Awards

De ‘CRM Magazine Service Leader Award’ wordt beoordeeld door een panel van belangrijke analisten, waaronder Forrester Principal Analyst Ian Jacobs en Forrester VP and Principal Analyst Kate Leggett.

Enkele commentaren:

  • Ian Jacobs:
    “The vendor’s product design remains strongly focused on usability, with a reputation for a better cost structure than much of the competition.” Furthermore, its road map “shows a strong commitment to customer experience–focused developments.”
  • Kate Leggett:
    “Microsoft’s web support solution has matured, noting too that it “offers strong process guidance, good omnichannel capabilities, and robust knowledge management at an attractive price. … It has an exciting product direction focused on embedding intelligence and prescriptive advice into its core solutions.”

De ‘CRM Magazine Service Leader Award’ is niet de eerste prijs die Microsoft Dynamics 365 in 2017 won. Eerder sleepte Dynamics 365 al andere prijzen in de wacht, waaronder de CRM Watchlist Elite Award en de 2017 Product of the Year Award (TMC, Customer Magazine). Voor Microsoft is dit een erkenning voor hun continue streven naar innovatie en de voordelen ervan voor hun klanten.

>> Lees het volledige artikel:
https://community.dynamics.com/b/msftdynamicsblog/archive/2017/03/30/microsoft-wins-in-2017-crm-magazine-service-leader-awards