Persbericht: Zottegems bedrijf Net IT opnieuw official supplier van BOIC

Gepubliceerd op 25/09/2017 door | Categorie: Microsoft Dynamics 365

Het Zottegemse bedrijf Net IT is opnieuw door het Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité (BOIC) gekozen als exclusieve CRM-partner. Al in 2016 was Net IT official supplier van Team Belgium voor de Olympische Spelen van Rio (augustus 2016). Deze samenwerking wordt nu verdergezet  voor de komende vier jaar, voor de Olympiade 2017 – 2020.

Afbeelding logo Net IT official supplier Team Belgium

Jan Hofman, Managing partner van Net IT: “Samen met de andere partners en suppliers zet Net IT graag zijn schouders onder Team Belgium. We willen een drijvende kracht zijn op haar Road to Tokyo. Waarden als doorzettingsvermogen, gedrevenheid en doelgerichtheid die Net IT koestert zijn ook waarden die het BOIC en topsporters onderschrijven.”

Als strategische CRM-partner implementeerde Net IT de CRM-strategie voor BOIC en Team Belgium, met Microsoft Dynamics 365 als ondersteunende software. BOIC gebruikt Microsoft Dynamics 365 voor de organisatie en het beheer  van atleten en delegaties, relatie- en partnerbeheer en marketing- & communicatieprocessen.

Dankzij CRM kunnen zij de administratieve gegevens van alle deelnemers (atleten, coaches, sportfederaties, …) goed onderhouden. De deelnemers zullen op hun beurt hun gegevens zelf kunnen aanvullen en aanpassen via een portaal. Dit portaal ontwikkelde Net IT speciaal voor BOIC zodat alle informatie vlot kan worden verzameld.

Daarnaast kan BOIC de resultaten van de Belgische topatleten en opkomende talenten efficiënter opvolgen. Binnen het CRM-pakket is er namelijk een koppeling met Gracenote,  een uitgebreide database van sportfeiten, -cijfers en -statistieken.

Tot slot beheert BOIC de sportbonden, haar partners en andere organisaties via CRM. Zij kunnen hierdoor veel gerichter communiceren rond specifieke evenementen m.b.t. de Olympische spelen.

Philippe Vander Putten, CEO van het BOIC : “Team Belgium staat voor de gezamenlijke inspanningen van de atleten, hun coaches, de sportfederaties en –administraties, de supporters en uiteraard ook van de bedrijfswereld. Die vormt de noodzakelijke ondersteuning die onze topatleten nodig hebben om hun droom te verwezenlijken. Wij hebben onze ‘Road to Tokyo’ aangevat en ik ben verheugd dat Net IT zich engageert om samen met ons als exclusief CRM supplier deze tocht te maken.

Dit artikel verscheen ook in De Beiaard online, https://de-beiaard.be/2017/09/26/zottegems-bedrijf-net-it-opnieuw-official-supplier-van-boic/

Wenst u meer info?

Techniekers krijgen meer gedaan met Microsoft Dynamics 365 Copilot
Microsoft Dynamics 365 Copilot stelt verkopers nét die content voor die het salesproces verbetert.
Zo helpt Microsoft Dynamics 365 Copilot je marketingcampagne sneller van concept tot lancering.

Blijf op de hoogte van belangrijke updates

U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!