Intercommunale Leiedal

Leiedal hanteert CRM voor relatiebeheer. De eigen bedrijvengids wordt automatisch verrijkt met gegevens uit de authentieke databron VKBO.

Intercommunale VERA

VERA gebruikt CRM voor centraal relatiebeheer t.a.v. gemeentebesturen. Zij beheren specifieke contactgegevens voor de verschillende hoedanigheden van personen.

Intercommunale Solva

Solva maakt gebruik van Microsoft’s Project Services Automation in combinatie met Office 365. Een stabiele klantvriendelijke werkomgeving waar de medewerkers dankbaar gebruik van maken.

Logo Informatie Vlaanderen 240 x 100

Informatie Vlaanderen

Informatie Vlaanderen gebruikt Microsoft Dynamics 365 bij het vereenvoudigen en digitaliseren van communicatie met klanten. Via o.a. een eventmodule in Dynamics 365 organiseren zij hun jaarlijkse trefdag.

CRM klant: VMSW logo

VMSW

De sociale verhuurkantoren van VMSW gebruiken Microsoft Dynamics CRM als centrale toepassing. Naast registratie zorgt de CRM-tool ook voor heel wat processen, zoals het berekenen en toekennen van punten aan kandidaat huurders.

CRM klant: Vlaamse Landmaatschappij logo

Vlaamse Landmaatschappij

Vlaamse Landmaatschappij (VLM) gebruikt Microsoft Dynamics CRM voor het onderzoek en de resultaatgerichte afhandeling van klachten over hun werking of handelingen.

Logo Willebroek: CRM klant Microsoft Dynamics

Gemeentebestuur Willebroek

Met Microsoft Dynamics 365 zorgt Gemeentebestuur Willebroek voor een efficiënt contacten-, communicatie-, dossier-, workflow- en notulenbeheer.

Logo Wetteren: CRM klant Microsoft Dynamics

Gemeentebestuur Wetteren

Gemeentebestuur Wetteren gebruikt Microsoft Dynamics 365 als midoffice om de dienstverlening aan haar burgers te optimaliseren.

Logo Aalter: CRM klant Microsoft Dynamics

Gemeentebestuur Aalter

Met Dynamics CRM verloopt bij Gemeentebestuur Aalter de dienstverlening naar de burger efficiënter en professioneler.

Logo Destelbergen: CRM klant Microsoft Dynamics

Gemeentebestuur Destelbergen

Gemeentebestuur Destelbergen levert een betere dienstverlening aan de burger dankzij een midoffice systeem op basis van Microsoft Dynamics CRM.