Strategica verdubbelde de operatiesnelheid van haar call center via CRM
"De manier waarop Net IT vanaf het begin alles aanpakte, was heel sterk. Dankzij de goede diagnostiek wisten we wat er allemaal ging komen."
Koen Dullaers
Dringend op zoek naar een CRM oplossing
Strategica, gevestigd in Aalter, geeft strategisch advies omtrent inkomen, pensioen, vermogen en nalatenschap. Onder leiding van Tibald Rasschaert, Guy Brackenier en Koen Dullaers zetten 25 werknemers zich dagelijks in om klanten zo goed mogelijk financieel te begeleiden
Als startende KMO was Strategica dringend op zoek naar een CRM oplossing om de grote hoeveelheid aan data zeer snel te structureren, om klanten heel goed te kunnen opvolgen en om snel en efficiënt te kunnen werken. Net IT zorgde in een korte tijdspanne voor de implementatie van Microsoft Dynamics 365 (Office en CRM Online).
Verdubbeling van de operatiesnelheid van het call center
Alle 25 medewerkers van Strategica werken ondertussen actief met het CRM platform, waaronder ook de call center agents. “We merken dat de belsnelheid van onze call center medewerkers gevoelig stijgt dankzij CRM. Toen ze vroeger met Excel werkten, konden ze zo’n 30 à 40 calls op 4 uur behandelen. Nu kunnen we spreken van een verdubbeling, waarbij onze medewerkers gemakkelijk 60 à 70 calls op 4 uur doen”, zegt Koen Dullaers.