Download de customer case

Quasus structureert CV beheer met Dynamics CRM en een specifieke add-on voor sourcing en staffing

Profiel

Als consultancybedrijf ondersteunt Quasus ondernemingen bij het verbeteren van hun bedrijfsstrategie, ICT-beleid en hun core business. De consultants helpen bedrijven bij het bepalen van een efficiënte strategie, procesoptimalisatie, automatisering en training. Quasus heeft zo’n 150 consultants en is actief in België, Nederland, Duitsland en India.

Uitdaging

Quasus wil efficiënter gaan werken en zijn klanten sneller een kwalitatief antwoord geven op hun vragen. Hiervoor moest het bedrijf administratieve processen voor het verwerken van timesheets en CV’s vereenvoudigen.

Oplossing

Quasus implementeerde samen met Net IT de software Microsoft Dynamics CRM, en voegde een add-on toe om de gestructureerde verwerking van timesheets en CV’s te garanderen. Alle bedrijfsinformatie kan nu worden geraadpleegd door elke medewerker. Consultants kunnen nu van thuis uit of van bij een klant hun timesheets doorgeven.