cover NetIT ebook 8 succesfactoren van een CRM project

E-book: 8 succesfactoren van een CRM project

Een CRM project is een hele uitdaging waarbij u best niet over één nacht ijs gaat. Foute keuzes en een verkeerde projectaanpak kunnen een verlies van tijd en middelen betekenen. Gebaseerd op onze ervaring leest u in dit e-book wat de belangrijkste succesfactoren voor een geslaagd CRM project zijn.

Download nu gratis
ebook Wow Service

Social Listening gids voor Customer Service

Verbluffende klantverhalen vinden plaats wanneer bedrijven echt actief luisteren. In deze Social Listening gids voor customer service kan u lezen hoe sociale media een nieuwe dimensie toevoegt aan het leveren van een uitstekende service. Met Social Listening volgt u uw klanten en kan u proactief reageren op incidenten, vragen en problemen.

Download nu gratis
CRM Basics-thumb

Basisgids voor CRM gebruik

Deze Microsoft Dynamics CRM basisgids toont u hoe u navigeert, data invoert, met klantenrecords omgaat of een service case met succes oplost. Een goede “getting started” gids.

Download nu gratis
Microsoft e-book Always be closing_uitgelichte afbeelding

E-book: Always be closing

Hoe verkopen in deze tijd van goed geïnformeerde kopers, de ‘buyers 2.0’? Hoe de aandacht van kopers trekken en behouden? Hoe de productiviteit van uw salesafdeling verhogen? In dit e-book van Microsoft vindt u heel wat praktische tips en inzichten.

Download nu gratis