Gebruikers kunnen dan projecten en projectdocumentatie beheren, informatie over assets bijeenbrengen, alles over vaste en tijdelijke medewerkers bijhouden, over vacatures en opleidingen, taken plannen en natuurlijk hun contacten beheren.

Het gemiddelde dienstenbedrijf kan met een standaardinstallatie van Microsoft Dynamics CRM al 80% van zijn werking centraliseren en automatiseren. Vaak komt het erop neer dat u steeds minder Excel-bestanden zal gebruiken om belangrijke gegevens op te slaan.

Vervang uw applicaties

Zoals vele bedrijven gebruikt u wellicht veel Excel-lijsten en kleine softwaretools op maat om specifieke gegevens bij te houden. Overweeg om die allemaal naar CRM over te brengen. Het ontwikkelen ervan gaat heel snel en lukt meestal zonder medewerking van uw IT-afdeling.

Integreer uw applicaties

U hoeft niet alle bestaande software te vervangen door Dynamics CRM. In dat geval kunt u gegevens vanuit andere systemen van en naar CRM laten synchroniseren. Het is ook mogelijk om gegevens die in andere toepassingen zitten, toch te laten tonen in CRM, zonder extra synchronisatie.

Wilt u ook sneller inspelen op vragen van uw klanten?
We bekijken samen de mogelijkheden.

CRM TIPS ONTVANGEN

U wilt geen blogartikel missen? U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox.
Stay tuned!