Net IT's Service Desk staat voor u klaar

Service desk

Klik hier voor remote support

Download en open het bestand, dan kan de Service Desk medewerker uw scherm overnemen en u op deze manier verder helpen.

Onze Service Desk is bereikbaar van 8u30 tot 17u00.

U kan de Service Desk telefonisch bereiken op onderstaand nummer of via e-mail:

ondersteuning

Het is belangrijk dat al uw medewerkers steeds kunnen werken. De Net IT Service Desk staat klaar om u te helpen bij al uw vragen over uw CRM oplossing. U kan onmiddellijk verder.

Onze Service Desk bekijkt uw vraag of probleem en biedt ondersteuning op afstand door uw scherm over te nemen. Als het nodig is, dan komen we gewoon ter plaatse bij u langs.

Hoe we werken?

Van elke oproep houden we een case bij in Microsoft Dynamics 365 zodat u steeds kan rekenen op een correcte en consistente afhandeling. De Service Desk is op de hoogte van de projecten en kan indien nodig beroep doen op de expertise van het volledige team.

De Service Desk brengt regelmatig het kwaliteitsmanagement team op de hoogte van de cases. Op deze manier gaan we continu voor verbetering.

Onderhoud en monitoring

Schakel ons in voor controle en onderhoud van uw IT infrastructuur.

Om de werking van uw software oplossing te verzekeren, kan Net IT monitoring van het systeem laten voorzien, uw data laten beveiligen door backups en uw systeem gezond te houden met de CRM health check.

CRM TIPS ONTVANGEN

U wilt geen blogartikel missen? U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox.
Stay tuned!