Net IT's Service Desk staat altijd voor u klaar

Service desk

Klik hier voor remote support

Download en open het bestand, dan kan de Net IT Service Desk medewerker uw scherm overnemen en u meteen verder helpen.

Onze Service Desk is bereikbaar van 8u30 tot 17u00.

Contacteer onze Service Desk via onderstaand nummer of via e-mail:

ondersteuning

Na de lancering van uw Dynamics 365 / CRM applicatie is professionele ondersteuning nodig. Het is belangrijk dat u vragen of problemen snel kan melden en dat uw medewerkers altijd optimaal kunnen werken. De Net IT Service Desk staat klaar om u te helpen bij al uw vragen over uw Dynamics 365/CRM oplossing. U kan hen telefonisch, via e-mail of via remote support bereiken tijdens de kantooruren.

Onze Service Desk medewerker bekijkt uw vraag of probleem en biedt ondersteuning op afstand door uw scherm over te nemen. Als het nodig is, dan komen zij ter plaatse bij u langs.

Hoe we werken?

Van elke aanvraag houden we een case bij in Microsoft Dynamics 365 zodat u steeds kan rekenen op een correcte en consistente afhandeling. De Service Desk is op de hoogte van alle lopende projecten bij klanten en kan indien nodig beroep doen op de expertise van het volledige Net IT team. De Service Desk staat in nauwe samenwerking met het technisch team en de cel kwaliteit zodat zij op elke vraag een antwoord kunnen bieden.

De Service Desk brengt regelmatig het kwaliteitsmanagement team op de hoogte van de cases. Op deze manier streven we continu naar verbetering.

Dynamics 365 Update Management

Microsoft lanceert elke 6 maanden een nieuwe release van Dynamics 365. Op deze manier bent u steeds mee met de laatste versie. Maar dit voordeel heeft ook een nadeel. Een technische upgrade kan tot gevolg hebben dat sommige functies breken waardoor in het slechtste geval uw mensen tijdelijk niet kunnen werken.

Voorkomen is altijd beter dan genezen. Daarom biedt Net IT u een Dynamics 365 Update Management contract aan. Net IT volgt de updates voor u op en maakt een gedetailleerd rapport van de impact van elke update. In dit rapport sommen wij ook eventuele aanpassingen op die noodzakelijk zijn om de upgrade van uw productie omgeving goed te laten verlopen

Onderhoud en monitoring

Wij bieden ook de CRM health check aan voor controle en onderhoud van uw IT infrastructuur.

Om de werking van uw software oplossing te verzekeren, voorzien we monitoring van het systeem en beveiligen we uw data door backups. Zo houden we uw systeem gezond.

CRM TIPS ONTVANGEN

U wilt geen blogartikel missen? U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox.
Stay tuned!