Hoe u klanttevredenheid meet

Iedereen is het er over eens dat het belangrijk is om uw klanten tevreden te houden, want dat is de beste garantie voor klantbehoud (i.e. customer retention). Belangrijke vragen hierbij zijn: Weet u wie van uw klanten tevreden is, wie niet en in welke mate? Zoja, hoe reageert u op signalen van klanten die aangeven[…]

Leads verzamelen op de beurs? Met een PowerApp!

U staat morgen op een beurs waar u interessante mensen zal ontmoeten en daar kijkt u al naar uit. Waar u niet naar uitkijkt, is de administratieve last om alle lead informatie te verwerken de dag na de beurs. Tegen dat u alle lead gegevens helemaal correct in CRM heeft ingevoerd, dan bent u snel weer een dag verder.[…]

Microsoft nieuws van november 2018

We maakten voor u een selectie van het belangrijkste Microsoft nieuws van november 2018. Microsoft Nieuws #1: AI-productupdates Midden november kondigde Microsoft verschillende nieuwe AI-productupdates aan. Het gaat om updates die de toegankelijkheid van Artificiële Intelligentie(AI)-technologie voor bedrijven moet vereenvoudigen. Enkele updates die Microsoft-klanten moeten helpen om AI succesvol te gebruiken: eenvoudigere AI-features in Power BI (preview),[…]

Net IT CRM Blog: Drijfveren digitalisering bij de overheid - uitgelichte afbeelding

Drijfveren digitalisering overheid

Vlaamse overheidsorganisaties die digitaliseren, doen dit vooral om de interne werking te versterken en de klantgerichtheid te verhogen. Om deze strategische doelstellingen te realiseren bestaat er geen concrete handleiding of draaiboek. Als IT partner van klantgerichte overheidsorganisaties geven wij onze kijk op de belangrijkste drijfveren van digitalisering bij de overheid. >> Download deze infographic: Mindmap digitalisering overheid (PDF)[…]

Net IT CRM Blog: meer verkopen - uitgelichte afbeelding

Tip om meer te verkopen: altijd een opvolgactie plannen

U houdt uw offertes wel overzichtelijk bij in CRM, maar u koppelt er niet systematisch een opvolgactie aan. Dan riskeert u dat sommige opportuniteiten weken of zelfs maanden blijven open staan zonder dat er iets gebeurt. U verliest twee keer: enerzijds laat u een bestelling liggen, anderzijds stelt u uw potentiële klant teleur. U doet[…]