Net IT CRM blog: eXtreme365, keynote nieuwe ontwikkelingen voor Microsoft Dynamics 365

Highlights eXtreme 365: nieuwe ontwikkelingen voor Microsoft Dynamics 365

Maandag startte eXtreme 365, dé jaarlijkse en grootste conferentie voor de Microsoft Dynamics 365 community. Lissabon is voor 3 dagen onze verblijfplaats, samen met meer dan 500 andere Dynamics 365 partners. Tijdens een belangrijke keynote van gisteren lichtte Param Kahlon, General Manager van Microsoft Dynamics 365, toe wat de roadmap voor Microsoft Dynamics 365 is[…]

E-mailmarketing tip (how to): ClickDimensions en uitgesloten e-mailadressen

In ons blogartikel van vorige week schreven we over hoe u niet-afgeleverde e-mails (bounces) kan gebruiken om uw marketinglijsten op te kuisen. Dit blogartikel is een vervolg, waarbij we stap voor stap tonen op welke manier u dit gemakkelijk kan doen als u ClickDimensions gebruikt. Binnen ClickDimensions kan u informatie opvragen over ‘uitgesloten e-mailadressen’ of ‘excluded[…]

Afbeelding over Microsoft Dynamics 365 klantenportaal

Creëer een klantenportaal en zorg voor een ultieme klantbeleving

Uw klanten zijn zelfstandig en kritisch. Ze maken doorgaans eerst online hun huiswerk voor ze een product aankopen. Ze communiceren erover via sms, instant messaging en de sociale media. Ze verwachten een gepersonaliseerde service op elk moment van de dag, een gesoigneerde opvolging en een snelle afhandeling van hun vragen of klachten. Ze willen met[…]

Blogartikel Change Management_Uitgelichte afbeelding

Hoe zorgt u voor change management binnen een CRM project?

Veel CRM projecten mislukken omdat ze niet voldoende en goed gebruikt worden door de medewerkers. De implementatie van een CRM platform betekent dat uw medewerkers op een andere manier moeten werken en denken. Mensen zijn gewoontedieren en treden niet gemakkelijk uit hun comfortzone. De kans is groot dat uw medewerkers de voordelen van CRM niet[…]