Techniekers krijgen meer gedaan met Microsoft Dynamics 365 Copilot

Technici kunnen met Copilot praten en de uitgevoerde werkzaamheden beschrijven, zoals voltooide servicetaken, gebruikte onderdelen of uitgevoerde services. Copilot suggereert updates voor de boekings- en werkordergegevens op basis van de beschrijving van de technicus. Nadat ze die suggesties hebben gecontroleerd en geaccepteerd, werkt Copilot het formulier bij, waardoor de administratieve last voor technici om verschillende activiteiten handmatig bij te houden en bij te werken, wordt verminderd. Technici kunnen daardoor productiever zijn en zich concentreren op het bieden van uitstekende klantenservice.

Demo 24/04 – Copilot AI & andere nieuwigheden in Dynamics 365 Customer Engagement

Wil je jouw sales & marketing, klantenservice of fieldservice naar een hoger niveau tillen? Dan is Microsoft Dynamics 365 een oplossing die u moet gezien hebben. Gebruik je al Dynamics 365? Laat u dan inspireren door de nieuwste mogelijkheden, AI-uitbreidingen en andere features uit de grote lente-update (Spring Release ’24). 

Woensdag 24 april – voormiddag of namiddag – Gent

▶️ SCHRIJF IN!


Wenst u meer info?


Lees meer

Moderniseer je service met AI-gestuurde Dynamics 365-oplossingen: event recap
Microsoft Dynamics 365 Copilot stelt verkopers nét die content voor die het salesproces verbetert.
Zo helpt Microsoft Dynamics 365 Copilot je marketingcampagne sneller van concept tot lancering.

Blijf op de hoogte van belangrijke updates

U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!