Microsoft Dynamics 365 bestaat uit intelligente bedrijfsapplicaties waarmee u al uw bedrijfsactiviteiten kan beheren en uitvoeren.
De specifieke apps – voor o.a. Sales, Customer Service en Field Service – werken probleemloos samen in de cloud.

U betaalt alleen voor wat u nodig heeft, kiest de applicaties die u op dit moment wenst en breidt ze uit naarmate uw bedrijf groeit.
Met Microsoft Dynamics 365 kan u beter: de behoeften van uw klanten voorspellen, kosten besparen, efficiëntie verhogen

Microsoft Dynamics 365 voor Sales

met de Sales app kan u:

  • sneller deals sluiten door efficiënt (samen) te werken
  • de prestaties van uw verkoopteam maximaliseren en hen helpen zich te focussen op prioriteiten
  • meer omzet realiseren dankzij ingebouwde digitale intelligentie en geautomatiseerde bedrijfsprocessen
Bekijk video

Microsoft Dynamics 365 voor Customer Service

met de Customer Service app kan u:

  • de flexibele service bieden waar uw klanten om vragen
  • uw agents volledig informeren via één klantenservice-app
  • snel reageren op klant- en marktwijzigingen via een cloudgebaseerde omgeving met ingebouwde digitale intelligentie
Bekijk video

Microsoft Dynamics 365 voor Field Service

met de Field Service app kan u:

  • meer afspraken inplannen en de juiste resources toewijzen
  • uw technici de benodigde klantgegevens en -ondersteuning bieden via eigen mobiele apps
  • overstappen naar een never-fail-servicemodel met ingebouwde gegevensverzameling, analyses en meldingen
Bekijk video

Microsoft Dynamics 365 voor Project Service Automation

met de Project Service Automation app kan u:

  • projecten perfect op tijd en binnen budget uitvoeren
  • uw teams efficiënter laten werken dankzij automatiseringstechnologie
  • meer omzet realiseren dankzij ingebouwde digitale intelligentie en geautomatiseerde bedrijfsprocessen
Bekijk video

Microsoft Dynamics 365 voor Marketing

met de Marketing app kan u:

  • persoonlijke marketingcampagnes creëren met relevante content
  • de klantloyaliteit en levenslange klantwaarde maximaliseren
  • campagnes via verschillende kanalen opzetten en gemakkelijk het totale rendement op uw investering meten
Bekijk video

Microsoft Dynamics 365 voor Customer Insights

met de Customer Insights kan u:

  • informatie uit big data halen a.d.h.v. klantanalyses en zo beter weten wat uw klanten willen
  • relevante aanbiedingen en content op maat leveren
  • klantinzichten en -interacties verzamelen op één plaats en deze visualiseren via gebruiksvriendelijke dashboards
Bekijk video

CRM TIPS ONTVANGEN

U wilt geen blogartikel missen? U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox.
Stay tuned!