Bied proactieve, efficiënte service met Dynamics 365 Field Service

In de huidige competitieve markt blijft 83% van de klanten loyaal na het ontvangen van uitstekende service, terwijl 96% van de klanten vertrekt na een slechte ervaring. Microsoft Dynamics 365 Field Service helpt u om uitzonderlijke klantervaringen te leveren, door de juiste technicus met de juiste tools op het juiste moment te sturen. Met AI, automatisering en proactieve planning kunt u problemen oplossen voordat ze escaleren, de klanttevredenheid verhogen en kosten verlagen.


Met de combinatie van proactieve service en AI-gedreven efficiëntie kun je sneller inspelen op klantbehoeften en je kosten verlagen. Dynamics 365 Field Service helpt je om je serviceteam beter in te zetten en zo meer klantvragen op te lossen met minder middelen. Dit leidt tot hogere klanttevredenheid, minder escalaties en lagere operationele kosten.

Intelligente resourceplanning

Met Dynamics 365 Field Service stuur je de juiste technicus met de juiste vaardigheden naar de locatie, precies wanneer dat nodig is. Gebruik de interactieve kaart om de dichtstbijzijnde en meest beschikbare medewerkers in te plannen, minimaliseer reistijden, en zorg voor een efficiëntere service.

Voorspelbare en proactieve service

Maak gebruik van IoT-sensoren en AI om problemen te detecteren voordat de klant ze zelf ervaart. Dankzij Connected Field Service kun je voorkomen dat er technici onnodig op pad worden gestuurd en alleen handelen wanneer het echt nodig is. Dit verhoogt de klanttevredenheid en verlaagt onnodige servicekosten.

AI-gedreven efficiëntie met Copilot

Met Copilot in Dynamics 365 Field Service ondersteunt AI je serviceteams door automatische suggesties te doen voor oplossingen, werkstromen te automatiseren en technici te voorzien van realtime informatie. Dit stelt je team in staat om sneller beslissingen te nemen, klantvragen op te lossen en de productiviteit te verhogen. Copilot helpt uw team om slimmer te werken en de klanttevredenheid te verbeteren.

360-graden klantbeeld

Met Dynamics 365 Field Service krijg je toegang tot een volledig overzicht van elke klant, inclusief hun servicegeschiedenis, voorkeuren en toekomstige behoeften. Dit 360-graden klantbeeld stelt je team in staat om gepersonaliseerde en proactieve ondersteuning te bieden, waardoor klanten zich begrepen voelen en meer vertrouwen krijgen in je service.

Event 19/11 – Modernize your service with AI-powered Dynamics 365 solutions

Learn how Agfa streamlined its operations with Dynamics 365 Field Service


Register now

Wil u ontdekken wat Microsoft Dynamics 365 & het Power Platform voor u in huis heeft?

Blijf op de hoogte van belangrijke updates

U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!