Als klantgerichte service organisatie staat u voor grote uitdagingen.
U streeft elke dag naar efficiëntere processen, lagere kosten, hogere productiviteit en natuurlijk een overtreffende klantenservice.
U zoekt ook altijd naar manieren om het nog beter te doen.

Microsoft Dynamics 365 Field Service helpt u om stappen vooruit te zetten, gaande van werkstroomautomatisering, planningsalgoritmen tot mobiliteit.
De slimme features van de tool helpen uw organisatie te transformeren van een reactief naar proactief servicebeleid.

 

Intelligente resourceplanning

Dynamics 365 Field Service bevat intelligente resourceplanning en zorgt ervoor dat u de juiste technicus op pad stuurt, met de juiste skills en ervaring. Gebruik ook de ingebouwde, interactieve kaart om de dichtstbijzijnde en meest beschikbare medewerkers in te plannen en reistijden te minimaliseren.

Voorspelbare en proactieve service

Met behulp van IoT-sensoren detecteert u problemen voordat de klant er zelf iets van merkt. Door proactieve hulp aan te bieden, tilt u de klanttevredenheid naar een hoog niveau. Dankzij Connected Field Service zorgt u er trouwens ook voor dat u servicemedewerkers pas ter plaatse moet sturen wanneer het echt nodig is.

Wil u met uw eigen ogen zien wat Net IT voor u kan doen met Microsoft Dynamics 365? We bekijken samen de mogelijkheden.

CRM TIPS ONTVANGEN

U wilt geen blogartikel missen? U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox.
Stay tuned!