Door op de juiste deals te focussen, met daarbij alle relevante achtergrondinformatie, verkort u uw verkoopcyclus en verkoopt u meer.
Als salesmanager kunt u gemakkelijker uw verkoopcijfers voorspellen.
Is uw pipeline voldoende groot, is er voldoende instroom?
Welke opportuniteiten vereisen uw aandacht?
Hoe presteren de verkopers en de teams ten opzichte van de doelstellingen?
U heeft alle contactgegevens, rapporten, campagnes, uw pipeline, documenten en afspraken steeds bij de hand. Dat kan verder gaan dan alleen verkoop, want hoe meer informatiebronnen u met CRM integreert, hoe meer u mobiel kunt raadplegen en bijwerken.
U heeft altijd een recent overzicht op de verkoopcijfers. Zo kunt u per sector en per verkoper, per team en per geografische zone de prestaties vergelijken met de resultaten en de doelstellingen.
U wilt geen blogartikel missen? U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox.
Stay tuned!