De dienstverlening van overheidsorganisaties naar een hoger niveau tillen. Dat is onze gedeelde missie.
Waarom en hoe? Bekijk onderstaande video:

Slimmer werken

Gaat uw overheidsorganisatie gebukt onder de druk om steeds meer te doen met minder mensen en middelen? Ontbreekt in uw organisatie een centraal informatiebeheersysteem dat u een 360° zicht geeft op de status van elk dossier? Werkt iedereen op zijn eigen manier en is er geen centraal overzicht van wie waar mee bezig is?

Met CRM pakt u deze uitdagingen bij de wortel aan door werkingsprocessen te optimaliseren en repetitieve administratieve taken te automatiseren.

 

Klantgerichte dienstverlening

Is er nog werk aan de winkel om écht een “klantgerichte” overheidsorganisatie te zijn? Wil u vermijden dat de burger nog van het kastje naar de muur wordt gestuurd? Is het nodig om de kwaliteit en de efficiëntie van de dienstverlening te verbeteren? Moet de tevredenheid over geleverde producten en diensten omhoog?

Met CRM stelt u de “klant” centraal in uw werkingsprocessen en verhoogt u de tevredenheid over de dienstverlening.

Luc Boone CRM Program Manager
“Door veel meer informatie te delen met collega’s en tussen onze verschillende afdelingen, werken we efficiënter en correcter.”

Referenties Overheid

Agentschap Innoveren & Ondernemen

Agentschap Innoveren en Ondernemen centraliseert kennis en verbetert dienstverlening dankzij Microsoft Dynamics 365.

De Vlaamse Waterweg

De Vlaamse Waterweg beheert (online) aanvragen en centraliseert het dossierbeheer met Dynamics 365.

Informatie Vlaanderen

Informatie Vlaanderen gebruikt Microsoft Dynamics 365 voor evenementenbeheer en digitale communicatie.

Sport Vlaanderen

Sport Vlaanderen gebruikt Dynamics 365 voor het beheer van evenementen.

Contact Center 1700

1700, het contactcenter van de Vlaamse overheid werkt nu nog vlotter dankzij het nieuwe IT platform dat gebouwd werd in Microsoft Dynamics 365 i.s.m. Informatie Vlaanderen.

Provincie West-Vlaanderen

Provincie West-Vlaanderen digitaliseert haar werkingsprocessen dankzij het midoffice-systeem, met Microsoft Dynamics als ondersteunende software.

Niras

Niras centraliseert haar contactenbeheer in Microsoft Dynamics 365 en kan zo sneller en gemakkelijker communiceren naar stakeholders.

Vlaamse Landmaatschappij

Vlaamse Landmaatschappij (VLM) gebruikt Microsoft Dynamics CRM voor het onderzoek en de resultaatgerichte afhandeling van klachten over hun werking of handelingen.

VMSW

De sociale verhuurkantoren van VMSW gebruiken Microsoft Dynamics CRM als centrale toepassing. Naast registratie zorgt de CRM-tool ook voor heel wat processen, zoals het berekenen en toekennen van punten aan kandidaat huurders.

Intercommunale VERA

VERA gebruikt CRM voor centraal relatiebeheer t.a.v. gemeentebesturen. Zij beheren specifieke contactgegevens voor de verschillende hoedanigheden van personen.

Intercommunale Leiedal

Leiedal hanteert CRM voor relatiebeheer. De eigen bedrijvengids wordt automatisch verrijkt met gegevens uit de authentieke databron VKBO.

Intercommunale Solva

Solva maakt gebruik van Microsoft’s Project Services Automation in combinatie met Office 365. Een stabiele klantvriendelijke werkomgeving waar de medewerkers dankbaar gebruik van maken.

Blijf op de hoogte van belangrijke updates

U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!