CRM Klanten in de kijker: Overheid

No filter Bank en verzekeringen Bouw Diensten Field Service Hoger onderwijs Non profit Overheid Productie en distributie professional services

1700 – Contactcenter Vlaamse Overheid

1700, het contactcenter van de Vlaamse overheid werkt nu nog vlotter dankzij het nieuwe IT platform dat gebouwd werd in Microsoft Dynamics 365 i.s.m. Informatie Vlaanderen.

Agentschap Innoveren & Ondernemen

Agentschap Innoveren en Ondernemen centraliseert kennis en verbetert dienstverlening dankzij Microsoft Dynamics 365.

Informatie Vlaanderen

Informatie Vlaanderen gebruikt Microsoft Dynamics 365 bij het vereenvoudigen en digitaliseren van communicatie met klanten.

Provincie West-Vlaanderen

Provincie West-Vlaanderen digitaliseert haar werkingsprocessen dankzij het midoffice-systeem, met Microsoft Dynamics als ondersteunende software.

Niras

Niras centraliseert haar contactenbeheer in Microsoft Dynamics 365 en kan zo sneller en gemakkelijker communiceren naar stakeholders.

Gemeentebestuur Destelbergen

Gemeentebestuur Destelbergen levert een betere dienstverlening aan de burger dankzij een midoffice systeem op basis van Microsoft Dynamics CRM.

Stad Ronse

Stad Ronse zet de burger centraal en optimaliseert haar dienstverlening dankzij Microsoft Dynamics 365 als midoffice.

Gemeentebestuur Boechout

Gemeentebestuur Boechout levert een betere dienstverlening aan de burger dankzij een midoffice systeem op basis van Microsoft Dynamics CRM.

Gemeentebestuur & OCMW Oostkamp

Gemeentebestuur & OCMW Oostkamp gebruikt Microsoft Dynamics CRM als midoffice systeem voor het beheer van relaties met de burger, voor de vlotte verwerking van postregistratie en voor een volledig notulenbeheer voor gemeenteraad en college van burgemeester en schepenen.

Gemeentebestuur Wetteren

Gemeentebestuur Wetteren gebruikt Microsoft Dynamics 365 als midoffice om de dienstverlening aan haar burgers te optimaliseren.

Gemeentebestuur Willebroek

Met Microsoft Dynamics 365 zorgt Gemeentebestuur Willebroek voor een efficiënt contacten-, communicatie-, dossier-, workflow- en notulenbeheer.

Vlaamse Landmaatschappij

Vlaamse Landmaatschappij (VLM) gebruikt Microsoft Dynamics CRM voor het onderzoek en de resultaatgerichte afhandeling van klachten over hun werking of handelingen.

VMSW

De sociale verhuurkantoren van VMSW gebruiken Microsoft Dynamics CRM als centrale toepassing. Naast registratie zorgt de CRM-tool ook voor heel wat processen, zoals het berekenen en toekennen van punten aan kandidaat huurders.

Intercommunale VERA

VERA gebruikt CRM voor centraal relatiebeheer t.a.v. gemeentebesturen. Zij beheren specifieke contactgegevens voor de verschillende hoedanigheden van personen.

Intercommunale Leiedal

Leiedal hanteert CRM voor relatiebeheer. De eigen bedrijvengids wordt automatisch verrijkt met gegevens uit de authentieke databron VKBO.

Intercommunale Solva

Solva maakt gebruik van Microsoft’s Project Services Automation in combinatie met Office 365. Een stabiele klantvriendelijke werkomgeving waar de medewerkers dankbaar gebruik van maken.

Gemeentebestuur Aalter

Met Dynamics CRM verloopt bij Gemeentebestuur Aalter de dienstverlening naar de burger efficiënter en professioneler.

CRM TIPS ONTVANGEN

U wilt geen blogartikel missen? U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox.
Stay tuned!