Een CRM Service Desk biedt hulp bij zowel functionele gebruikersproblemen als bij technische problemen.
Net IT heeft een eigen, unieke Service Desk die u kan bellen als u vastzit of als er problemen opduiken.

U kan Net IT's Service Desk telefonisch of via e-mail bereiken tijdens de kantooruren.
Gedurende de hele levensduur van uw applicaties kan u bij hen terecht voor al uw vragen of problemen.
Zo kan de CRM-tool altijd optimaal gebruikt worden en is business continuïteit verzekerd.

Remote support

Door vanop afstand uw scherm over te nemen, kan de Net IT servicedesk-medewerker meestal uw probleem of vraag oplossen zonder een verplaatsing te moeten maken. Zo kan u snel weer aan de slag.

Permanente ondersteuning

"Onze medewerkers hebben het niet altijd even gemakkelijk met de digitalisering van hun dagtaken. Om die reden namen we in het bestek bijzondere eisen op rond een helpdesk. Een permanente ondersteuning bij de digitalisering door Net IT zorgt ervoor dat de overgang voor iedereen haalbaar blijft," zegt Gert Deryckere, Gemeentesecretaris van Destelbergen.

CRM TIPS ONTVANGEN

U wilt geen blogartikel missen? U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox.
Stay tuned!