Een CRM Service Desk biedt hulp bij zowel functionele gebruikersvragen als bij technische problemen.
Net IT heeft een eigen, unieke Service Desk die u doorlopend kan bellen tijdens de kantooruren als u vastzit of als er problemen opduiken.

Gedurende de hele levensduur van uw applicaties kan u bij hen terecht voor al uw vragen.
Zo kan u de CRM-tool altijd optimaal gebruiken en is business continuïteit verzekerd.

Remote support

U kan Net IT's Service Desk telefonisch, via e-mail of via remote support bereiken tijdens de kantooruren. Door vanop afstand uw scherm over te nemen, kunnen onze medewerkers meestal uw probleem of vraag oplossen zonder een verplaatsing te moeten maken. Zo kan u snel weer aan de slag.

Dynamics 365 Update Management

Microsoft lanceert om de 6 maanden een nieuwe release van Microsoft Dynamics 365. Om de technische upgrades goed op te volgen, biedt Net IT een Dynamics 365 Update Management contract aan. Wij volgen de updates voor u op en maken een gedetailleerd rapport van de impact van elke update. In dit rapport sommen wij ook eventuele aanpassingen op die noodzakelijk zijn om de upgrade van uw Microsoft Dynamics 365 omgeving 100% vlot te laten verlopen.

CRM TIPS ONTVANGEN

U wilt geen blogartikel missen? U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox.
Stay tuned!