U weet dat content king is om nieuwe klanten aan te trekken.
U speelt in op de uitdagingen waar uw potentiële klanten mee worstelen en u bewijst uw expertise en ervaring.
Uw website staat hierbij centraal. U heeft er voor gezorgd dat uw content goed vindbaar is en via diverse kanalen brengt u bezoekers naar uw website.
Maar hoe converteert u anonieme websitebezoekers naar leads? En wat doet u met de leads die u genereert?
Élke lead doorgeven aan sales is zeker niet altijd de juiste manier.
Verkopers zijn allergisch aan leads waar te weinig potentieel in zit,
want zij willen hun kostbare tijd zo efficiënt mogelijk besteden.

Leads genereren en opvolgen

Heeft u moeite om uw websitebezoekers te converteren naar klanten? Marketing automation in CRM helpt u hiermee. Door alle nodige tools aan te reiken om landingspagina’s en leadformulieren te bouwen, uw e-mailmarketing te automatiseren, leads in detail op te volgen en te voeden met gepersonaliseerde en relevante e-mail-campagnes en finaal door te geven aan sales.

Focussen op de juiste leads

Met marketing automation heeft u de tools in handen om leads automatisch te blijven voeden met relevante boodschappen. Afhankelijk van hoe een lead reageert op uw communicatie, kan uw CRM tool automatisch bepalen of deze lead interessant is of niet. Marketing automation helpt u hiermee door automatisch een lead score te berekenen. Enkel leads met een hoge score zijn interessant. Zo scheidt u het kaf van het koren.

Jan Doumen Demand and Delivery Manager Transversal Benelux
“CRM zorgt voor een betere samenwerking tussen onze marketing- en salesmedewerkers en de verschillende makelaars.”

Referenties Marketing

Allianz

Allianz Benelux NV gebruikt Microsoft Dynamics 365 voor een vlottere samenwerking met makelaars en voor digitale marketingcampagnes.

Universiteit Antwerpen

Universiteit Antwerpen ondersteunt interne en externe communicatieprocessen met Microsoft Dynamics CRM.

Universiteit Hasselt

Universiteit Hasselt ondersteunt interne en externe communicatieprocessen met Microsoft Dynamics CRM.

Strategica

Strategica organiseert zijn sales en marketing met Microsoft Dynamics 365.

Trade Mart Brussels

Trade Mart Brussels beheert haar prospect- en klantrelaties met Microsoft Dynamics 365. Dit zorgt voor een vlotte samenwerking tussen sales en marketing en een positieve klantbeleving.

Groep Sopraco

De groep Sopraco, leverancier van vlees in Europa, houdt haar klantgegevens efficiënt bij dankzij Microsoft Dynamics CRM. Er is ook een koppeling voorzien met Sharepoint en binnen CRM een proces gedefinieerd om nieuwe producten te ontwikkelen.

Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité

Het Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité (BOIC) beheert haar werkingsprocessen, zoals relatie- en partnerbeheer, efficiënter dankzij Microsoft Dynamics CRM.

Axxes

Axxes, gespecialiseerd in detachering van IT consultants, werkt efficiënter door automatisering van interne processen met behulp van Microsoft Dynamics CRM en Net IT’s PSO-oplossing.

CRM TIPS ONTVANGEN

U wilt geen blogartikel missen? U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox.
Stay tuned!