Microsoft Dynamics 365 ondersteunt alle facetten van service-aanvragen, van de registratie
en de afhandeling van een case tot het bijhouden van het servicecontract voor elke klant.

Cases worden automatisch aangemaakt via dynamische regels en aan wachtrijen toegewezen.
Daarmee kunt u garanderen dat u uw doelstellingen bereikt qua reactiesnelheid, rendement en tevredenheid.

Respecteer SLA’s

Op basis van de vereisten van elke klant maakt u parameters aan in het systeem. Elke aanvraag wordt binnen deze parameters verwerkt. Zo bereikt u gemakkelijk de servicedoelen. CRM bevat trouwens standaardrapporten om uw SLA’s heel overzichtelijk op te volgen.

Verkort uw reactietijd

Bewaar de informatie over de belangrijkste interventies in de knowledge database die standaard in CRM voorzien is. Zo kunt u klanten sneller en consistent helpen. Ook uw productafdeling kan deze informatie gebruiken om uw ontwerpen te verbeteren.

Wilt u ook sneller inspelen op de vragen van uw klanten?
We bekijken samen de mogelijkheden.

CRM TIPS ONTVANGEN

U wilt geen blogartikel missen? U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox.
Stay tuned!