Microsoft Dynamics 365 ondersteunt alle facetten van service-aanvragen, van de registratie
en de afhandeling van een case tot het bijhouden van het servicecontract voor elke klant.

Cases worden automatisch aangemaakt via dynamische regels en aan wachtrijen toegewezen.
Daarmee kunt u garanderen dat u uw doelstellingen bereikt qua reactiesnelheid, rendement en tevredenheid.

Respecteer SLA’s

Op basis van de vereisten van elke klant maakt u parameters aan in het systeem. Elke aanvraag wordt binnen deze parameters verwerkt. Zo bereikt u gemakkelijk de servicedoelen. CRM bevat trouwens standaardrapporten om uw SLA’s heel overzichtelijk op te volgen.

Verkort uw reactietijd

Bewaar de informatie over de belangrijkste interventies in de knowledge database die standaard in CRM voorzien is. Zo kunt u klanten sneller en consistent helpen. Ook uw productafdeling kan deze informatie gebruiken om uw ontwerpen te verbeteren.

Karl Noppe Field Service Manager
“Ons field services management systeem op basis van Dynamics CRM is onmisbaar voor een efficiënte en snelle service.”

Referenties Service

Automatic Systems

Automatic Systems is de marktleider op het gebied van installaties voor geautomatiseerde toegangscontrole. Zij beheren field services met Microsoft Dynamics CRM.

SBS – Skillbuilders

Skill Builders kan zijn groei blijven volgen met hetzelfde aantal administratieve krachten dankzij Microsoft Dynamics CRM.

Vormingsfonds voor uitzendkrachten

Het Vormingsfonds voor Uitzendkrachten voert een efficiënter ledenbeleid met behulp van Microsoft Dynamics CRM.

Boeren Op Een Kruispunt

De vzw Boeren op een Kruispunt is een hulporganisatie voor alle Vlaamse boeren en tuinders in nood. Zij kozen voor Microsoft Dynamics CRM in the cloud om optimale relaties met hun leden te onderhouden.

Infrabel

Een beter meldingenbeheer van werken dankzij de service module van Microsoft Dynamics CRM bij Infrabel.

Vlaamse Landmaatschappij

Vlaamse Landmaatschappij (VLM) gebruikt Microsoft Dynamics CRM voor het onderzoek en de resultaatgerichte afhandeling van klachten over hun werking of handelingen.

VMSW

De sociale verhuurkantoren van VMSW gebruiken Microsoft Dynamics CRM als centrale toepassing. Naast registratie zorgt de CRM-tool ook voor heel wat processen, zoals het berekenen en toekennen van punten aan kandidaat huurders.

E.Care

E.Care ondersteunt haar klanten via de Customer Service app van Microsoft Dynamics 365. Ziekenhuizen die de E.Care software aankopen, worden hierdoor sneller en beter geholpen.

Q-Park

Gespreid over 10 landen bedient Q-Park beter en sneller klanten dankzij Microsoft Dynamics CRM.

CRM TIPS ONTVANGEN

U wilt geen blogartikel missen? U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox.
Stay tuned!