Zo helpt Microsoft Dynamics 365 Copilot salesmanagers hun teams beter aansturen.

Gepubliceerd op 07/03/2024 door | Categorieën: Marketing and sales, Microsoft Copilot, Microsoft Dynamics 365

Door gebruik te maken van het nieuwe Manager Insights Dashboard in Dynamics 365 Sales krijgt de salesmanager een holistisch beeld van de prestaties van al zijn verkopers. Conversation Intelligence gebruikt analyses van alle interacties met klanten en contacten die in Dynamics zitten, maar ook in Outlook, Teams enzovoort. Manager kunnen zo hun team beter coachen.

Ze krijgen zo de beschikking over informatie, inzichten en filters zoals gesprekstijd en -duur, verkoper, verbonden leads en opportuniteiten, status van deze leads, marketing- en salescampagnes en meer. om hun verkoopteam intelligent te leiden en verkopers proactief te coachen.

Demo 24/04 – Copilot AI & andere nieuwigheden in Dynamics 365 Customer Engagement

Wil je jouw sales & marketing, klantenservice of fieldservice naar een hoger niveau tillen? Dan is Microsoft Dynamics 365 een oplossing die u moet gezien hebben. Gebruik je al Dynamics 365? Laat u dan inspireren door de nieuwste mogelijkheden, AI-uitbreidingen en andere features uit de grote lente-update (Spring Release ’24). 

Woensdag 24 april – voormiddag of namiddag – Gent

▶️ SCHRIJF IN!


Wenst u meer info?


Lees meer

Techniekers krijgen meer gedaan met Microsoft Dynamics 365 Copilot
Microsoft Dynamics 365 Copilot stelt verkopers nét die content voor die het salesproces verbetert.
Zo helpt Microsoft Dynamics 365 Copilot je marketingcampagne sneller van concept tot lancering.

Blijf op de hoogte van belangrijke updates

U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!