Microsoft Dynamics 365 Copilot helpt field service medewerkers met slimme smartphone of mobile app.

Met Microsoft Dynamics 365 Copilot in Dynamics 365 Field Service kunnen medewerkers op de baan die Field Service Mobile gebruiken, tijd besparen en efficiënter werken. Copilot brengt diverse stukjes informatie samen en biedt een beknopt overzicht van een werkorder rechtstreeks in de mobiele applicatie.

De techniekers of mobiele medewerkers krijgen de mogelijkheid om on-demand een samengevatte recap van hun werkorders te genereren binnen de mobiele applicatie. Deze recap voorziet hen van zinvolle context voor het werk dat ze gaan uitvoeren. Het kan notities bevatten, diagnostische informatie, belangrijke gebeurtenissen in de levenscyclus van de werkorder en aanbevelingen.

Demo 24/04 – Copilot AI & andere nieuwigheden in Dynamics 365 Customer Engagement

Wil je jouw sales & marketing, klantenservice of fieldservice naar een hoger niveau tillen? Dan is Microsoft Dynamics 365 een oplossing die u moet gezien hebben. Gebruik je al Dynamics 365? Laat u dan inspireren door de nieuwste mogelijkheden, AI-uitbreidingen en andere features uit de grote lente-update (Spring Release ’24). 

Woensdag 24 april – voormiddag of namiddag – Gent

▶️ SCHRIJF IN!


Wenst u meer info?


Lees meer

Techniekers krijgen meer gedaan met Microsoft Dynamics 365 Copilot
Microsoft Dynamics 365 Copilot stelt verkopers nét die content voor die het salesproces verbetert.
Zo helpt Microsoft Dynamics 365 Copilot je marketingcampagne sneller van concept tot lancering.

Blijf op de hoogte van belangrijke updates

U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!