Gepubliceerd op 07/03/2024 door Sven Bries | Categorieën: Business, CRM, Field Service Automation, Microsoft Copilot, Microsoft Dynamics CRM, Professional services, Service
Met Microsoft Dynamics 365 Copilot in Dynamics 365 Field Service kunnen medewerkers op de baan die Field Service Mobile gebruiken, tijd besparen en efficiënter werken. Copilot brengt diverse stukjes informatie samen en biedt een beknopt overzicht van een werkorder rechtstreeks in de mobiele applicatie.
De techniekers of mobiele medewerkers krijgen de mogelijkheid om on-demand een samengevatte recap van hun werkorders te genereren binnen de mobiele applicatie. Deze recap voorziet hen van zinvolle context voor het werk dat ze gaan uitvoeren. Het kan notities bevatten, diagnostische informatie, belangrijke gebeurtenissen in de levenscyclus van de werkorder en aanbevelingen.
Wil je jouw sales & marketing, klantenservice of fieldservice naar een hoger niveau tillen? Dan is Microsoft Dynamics 365 een oplossing die u moet gezien hebben. Gebruik je al Dynamics 365? Laat u dan inspireren door de nieuwste mogelijkheden, AI-uitbreidingen en andere features uit de grote lente-update (Spring Release ’24).
Woensdag 24 april – voormiddag of namiddag – Gent
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!