sector

Vlaamse Overheid

regio

Vlaanderen en Brussel

diensten

Contact Center

technologie

Dynamics 365 + Azure Services

Dringende vervanging van verouderd CRM-systeem

1700 is het gratis informatienummer van de Vlaamse overheid. Deze centrale infolijn is voor burgers, bedrijven en organisaties het eerste aanspreekpunt voor vragen aan de Vlaamse overheidsdiensten.

In 2018 ging 1700 op zoek naar een nieuw centraal ICT-platform ter vervanging van het verouderde CRM-systeem. Net IT zorgde voor een nieuwe CRM-omgeving met Microsoft Dynamics 365 én voor de integratie van de verschillende systemen via Microsoft Azure Services.

Vlotte registratie en afhandeling van binnenkomende vragen

Het nieuwe IT-platform van 1700 is een stabiel, performant en gebruiksvriendelijk informatiebeheersysteem dat toekomstgericht is en verdere groei toelaat, volgens de noden van het contact center. Het zorgt ervoor dat voorlichters vlotter kunnen werken, burgers sneller worden geholpen en processen zijn geautomatiseerd.

Alle functionaliteiten waarmee de call center agents werken staan nu op één gebruiksvriendelijke pagina. Hierdoor kunnen zij veel efficiënter en sneller alle binnenkomende vragen registreren en afhandelen.

Tania Huybrechts Program Manager 1700
“Dankzij de gebruiksvriendelijke interface kunnen de voorlichters zich focussen op wat belangrijk is: een goed gesprek en het snel terugvinden van de juiste oplossing.”

Vlotter en efficiënter werken

Dankzij een nieuw IT-platform met Microsoft Dynamics 365 en Microsoft Azure Services als ondersteunende software kan 1700, het Vlaamse contact center van de Vlaamse overheid, veel vlotter en efficiënter werken.

CRM TIPS ONTVANGEN

U wilt geen blogartikel missen? U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox.
Stay tuned!