Met CRM houdt u dossiers centraal bij en wisselt u gegevens eenvoudiger uit met collega’s, burgers, bedrijven en andere overheidsdiensten.

U vermijdt dubbel beheer van gegevens door Microsoft Dynamics 365 te koppelen met andere (authentieke) gegevensbronnen.

CRM zorgt er voor dat u een beter zicht krijgt op de werking van uw organisatie.

Verbeter de werking van de eigen overheidsorganisatie

Gaat uw overheidsorganisatie gebukt onder de druk om steeds meer te doen met minder mensen en middelen? Ontbreekt in uw organisatie een centraal informatiebeheersysteem dat u een 360° zicht geeft op de status van elk dossier? Werkt iedereen op zijn eigen manier en is er geen centraal overzicht van wie waar mee bezig is?

Met CRM pakt u deze uitdagingen bij de wortel aan.

 

Verbeter de relatie met de “klant”

Is er nog werk aan de winkel om een “klantgerichte” overheidsorganisatie te worden? Wil u vermijden dat uw “klanten” nog van het kastje naar de muur worden gestuurd? Is de verhoging van de kwaliteit van de dienstverlening een ambitie? Moet de tevredenheid over geleverde producten en diensten omhoog?

Met CRM stelt u de “klant” centraal in uw werkingsprocessen.

Luc Boone CRM Program Manager
“Door veel meer informatie te delen met collega’s en tussen onze verschillende afdelingen, werken we efficiënter en correcter.”

Referenties Overheid

Agentschap Innoveren en Ondernemen

Agentschap Innoveren en Ondernemen centraliseert kennis en verbetert dienstverlening dankzij Microsoft Dynamics 365.

Informatie Vlaanderen

Informatie Vlaanderen gebruikt Microsoft Dynamics 365 bij het vereenvoudigen en digitaliseren van communicatie met klanten.

Gemeentebestuur Destelbergen

Gemeentebestuur Destelbergen levert een betere dienstverlening aan de burger dankzij een midoffice systeem op basis van Microsoft Dynamics CRM.

Stad Ronse

Stad Ronse zet de burger centraal en optimaliseert haar dienstverlening dankzij Microsoft Dynamics 365 als midoffice.

Gemeentebestuur Boechout

Gemeentebestuur Boechout levert een betere dienstverlening aan de burger dankzij een midoffice systeem op basis van Microsoft Dynamics CRM.

Gemeentebestuur & OCMW Oostkamp

Gemeentebestuur & OCMW Oostkamp gebruikt Microsoft Dynamics CRM als midoffice systeem voor het beheer van relaties met de burger, voor de vlotte verwerking van postregistratie en voor een volledig notulenbeheer voor gemeenteraad en college van burgemeester en schepenen.

Gemeentebestuur Wetteren

Gemeentebestuur Wetteren gebruikt Microsoft Dynamics 365 als midoffice om de dienstverlening aan haar burgers te optimaliseren.

Gemeentebestuur Willebroek

Met Microsoft Dynamics 365 zorgt Gemeentebestuur Willebroek voor een efficiënt contacten-, communicatie-, dossier-, workflow- en notulenbeheer.

Vlaamse Landmaatschappij

Vlaamse Landmaatschappij (VLM) gebruikt Microsoft Dynamics CRM voor het onderzoek en de resultaatgerichte afhandeling van klachten over hun werking of handelingen.

VMSW

De sociale verhuurkantoren van VMSW gebruiken Microsoft Dynamics CRM als centrale toepassing. Naast registratie zorgt de CRM-tool ook voor heel wat processen, zoals het berekenen en toekennen van punten aan kandidaat huurders.

Intercommunale VERA

VERA gebruikt CRM voor centraal relatiebeheer t.a.v. gemeentebesturen. Zij beheren specifieke contactgegevens voor de verschillende hoedanigheden van personen.

Intercommunale Leiedal

Leiedal hanteert CRM voor relatiebeheer. De eigen bedrijvengids wordt automatisch verrijkt met gegevens uit de authentieke databron VKBO.

CRM TIPS ONTVANGEN

U wilt geen blogartikel missen? U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox.
Stay tuned!