Gepubliceerd op 29/11/2022 door Hans Van de Velde | Categorie: Sales
In een sales organisatie is het doel van de CRM-toepassing om de medewerkers te ondersteunen bij hun werk, om klanten en deals beter te kunnen opvolgen. Als een CRM-toepassing voor de gebruiker echter bijna uitsluitend dient om te rapporteren over taken die zojuist werden uitgevoerd, dan voelt iedereen aan dat dit niet de bedoeling kan zijn. Uiteraard is het belangrijk om contacthistoriek bij te houden, en uiteraard is het interessant voor managers om zicht te hebben op waar hun medewerkers mee bezig zijn. Maar omdat het belangrijkste werk van een verkoper verkopen is, moet de CRM-tool vooral verkoop ondersteunen
en liefst zo weinig mogelijk administratieve overlast genereren.
Terwijl je werkt in Office 365 en Microsoft Teams brengt Microsoft Viva Sales automatisch data naar je CRM-toepassing én kan je in deze kantoortoepassingen CRM-data raadplegen en zelfs updaten. Bovendien kan je ook spreken over “next generation time management”, want deze app helpt jou om prioriteiten te bepalen en je werk te organiseren.
U wilt op de hoogte blijven van alle CRM tips en trends en nieuws over Microsoft Dynamics 365 & Power Platform? Schrijf u nu in en ontvang alle nuttige info elke maand in uw mailbox. Stay tuned!