10 meest gelezen blogartikelen van 2016

Hieronder vindt u de meest gelezen blogartikelen die wij schreven in 2016.

Werken op laptop

1. Microsoft Dynamics 365, een nieuwe clouddienst

Van 10 tot 14 juli 2016 vond het jaarlijkse WPC congres, Microsoft’s wereldwijde partnercongres, plaats. Ongeveer een 20.000 Microsoft partners uit 144 landen verzamelden in Toronto. Ook Net IT was uiteraard van de partij. Er werd gesproken over de toekomstplannen en nieuwe ontwikkelingen van Microsoft. Dit jaar was er extra veel aandacht voor Microsoft Dynamics 365, een nieuwe clouddienst dat in de herfst van 2016 zal worden gelanceerd …
>> Lees verder

2. Microsoft Dynamics 365: waarom, wat en wanneer?

Microsoft Dynamics 365 is officieel gelanceerd! Begin juli 2016 sprak Microsoft voor het eerst over Microsoft Dynamics 365. Ondertussen zijn we een paar maanden verder en nadert de algemene beschikbaarheid van deze nieuwe clouddienst met rasse schreden …
>> Lees verder

3. 4 belangrijke trends voor 2016

Wat zijn de trends voor 2016? We zetten voor u op een rijtje welke belangrijke trends u volgens ons mag verwachten: Marketing automation, Customer Engagement, War for IT Talent, de verdere ontwikkeling van Internet of Things …
>> Lees verder

4. Wat is de Microsoft Dynamics 365 App voor Outlook?

Met de Microsoft Dynamics 365 fall release zal Microsoft een vernieuwde en verbeterde versie van de Microsoft Dynamics 365 App voor Outlook (de vroegere Microsoft Dynamics CRM App voor Outlook) lanceren. In dit blogartikel leest u wat u allemaal kan doen met de Microsoft Dynamics 365 App voor Outlook, wat er voor deze App zal veranderen met de Microsoft Dynamics 365 fall release en wat het verschil is met Microsoft Dynamics 365 voor Outlook (Add-in)? …
>> Lees verder

5. Microsoft Dynamics 365 licenties: overzicht van het nieuwe licentiemodel

In dit blogartikel gaan we dieper in op de nieuwe en vereenvoudigde Microsoft Dynamics 365 licenties. Microsoft heeft het huidige model van de Dynamics CRM-licenties onder handen genomen. Waar de focus ook ligt binnen uw bedrijf, met Microsoft Dynamics 365 zal u kunnen starten vanuit één app, bijvoorbeeld de Sales app …
>> Lees verder

6. Doorbreek silo-denken met CRM: enkele tips

Veel organisaties zijn ingericht als silo’s, waarbij verschillende afdelingen of teams binnen dezelfde organisatie of groep op zichzelf werken, afgescheiden van de rest. Als deze silo’s echter onvoldoende met elkaar samenwerken, kan dit leiden tot onbegrip bij de klant en blijven commerciële kansen onbenut. Daarom is het zo belangrijk om het silo-denken en -handelen te doorbreken …
>> Lees verder

7. Gebruik Microsoft Power BI met Dynamics 365

Microsoft Power BI is een online self-service rapporteringstool om data te analyseren en inzichten te delen met anderen. Met behulp van de drag-and-drop functionaliteit kan u zelf gemakkelijk rapporten en dashboards maken van uw (bedrijfs)data, zonder hiervoor beroep te moeten doen op de IT-afdeling. U hoeft absoluut geen data-expert te zijn om met Microsoft Power BI inzichten uit uw data te halen …
>> Lees verder

8. Excel spreadsheets vervangen door CRM? – 6 redenen

Veel B2B bedrijven gebruiken, zeker in een eerste fase, Excel om klantdata te beheren en om sales- en marketingacties op te volgen. Excel is dan ook een goed gekend werkinstrument bij vele mensen en is beschikbaar op de meeste pc’s. Nochtans, om echt voordeel te halen uit klantdata en om klantrelaties efficiënt te beheren, zeker bij een database van duizenden contacten, heeft u meer nodig dan Excel …
>> Lees verder

9. Leads en lead generation: what’s in a name?

“Waar blijven de leads?”, brult de verkoper. Of, “Hebben jullie niets met deze leads gedaan?”, vraagt de marketeer verontwaardigd. Zijn dit herkenbare vragen voor u? Dan is de kans groot dat marketing en sales binnen uw onderneming een andere definitie geven aan leads en lead generation …
>> Lees verder

10. 5 tips voor een betere samenwerking tussen marketing en sales

Hebben marketing en sales elkaar nodig? Ja, natuurlijk. Begrijpen marketing en sales elkaar? Nee, niet altijd. In veel bedrijven werken marketing en sales nog altijd in silo’s en weten ze niet van elkaar waarmee ze bezig zijn. Dat is jammer, want het leidt tot veel frustraties en teleurstellingen, minder gekwalificeerde leads, minder omzet en ontevreden klanten …
>> Lees verder

Banner: Wenst u meer informatie? Contacteer ons