10 meest gelezen blogartikelen van 2017

Hieronder vindt u de meest gelezen blogartikelen die wij schreven in 2017.

Net IT CRM Blog Banner

1. In een notendop: GDPR, de nieuwe Europese privacywet

In dit blogartikel over de GDPR, de nieuwe Europese privacywet, vatten we even de belangrijkste zaken samen: wat is de GDPR? Voor wie geldt de GDPR? Wat zijn de belangrijkste principes? Wat wordt bedoeld met persoonlijke gegevens? Wat met persoonlijke gegevens die ‘in de cloud’ worden bewaard?
>> Lees verder

2. Wat is de Microsoft Dynamics 365 App voor Outlook?

In dit blogartikel leest u wat u allemaal kan doen met de Microsoft Dynamics 365 app voor Outlook, welke updates en verbeteringen Microsoft nog in petto heeft en wat het verschil is met Microsoft Dynamics 365 voor Outlook (add-in)?
>> Lees verder

3. Microsoft Flow: hoe bedrijfsprocessen en taken automatiseren?

Met de slogan ‘Minder werken, meer doen’ werd Microsoft Flow in 2016 toegevoegd aan het zakelijke applicatie platform van Microsoft, waarvan ook Microsoft Dynamics 365, Office 365 & PowerApps deel uitmaken. Microsoft Flow is een online platform waarmee u bedrijfsprocessen eenvoudig kan automatiseren.
>> Lees verder

4. Mobile CRM, klantinformatie aan uw vingertoppen

Dankzij Mobile CRM of Mobiele CRM heeft u altijd en overal toegang tot uw klant- en bedrijfsgegevens via uw smartphone of tablet. Dit is zeker interessant als u als verkoper altijd op de hoogte moet zijn van lopende verkoopkansen en de laatste informatie over uw klant. Of als u als manager op alle momenten de juiste beslissingen moet kunnen nemen op basis van real-time bedrijfsdata, … .
>> Lees verder

5. Microsoft Dynamics 365 update: opgefriste gebruikersinterface, Unified Interface & klantenservicehub

De Dynamics 365 webclient heeft een opgefriste gebruikersinterface. De nieuwe look & feel is zorgvuldig ontworpen op basis van heel wat klantenfeedback. Ook de klantenservicehub is in een nieuw jasje gestoken, gebaseerd op de nieuwe Unified Interface.
>> Lees verder

6. Hoe Microsoft u kan helpen met de nieuwe Europese privacywet

Als Microsoft-partner informeren we u graag over hoe Microsoft haar en onze klanten wil helpen bij het voldoen aan de nieuwe Europese privacywet of GDPR, o.a. met Dynamics 365 Online. In februari 2017 kondigde Microsoft aan dat ze zich ertoe verbindt om GDPR-compatibel te zijn als cloud dienstverlener.
>> Lees verder

7. Creëer een klantenportaal en zorg voor een ultieme klantbeleving

Uw klanten zijn zelfstandig en kritisch. Ze maken doorgaans eerst online hun huiswerk voor ze een product aankopen. Ze communiceren erover via sms, instant messaging en de sociale media. Ze verwachten een gepersonaliseerde service op elk moment van de dag, een gesoigneerde opvolging en een snelle afhandeling van hun vragen of klachten.
>> Lees verder

8. Microsoft Dynamics 365 update: meer uitgebreide integratie van LinkedIn Sales Navigator met Sales app

Microsoft Relationship Sales, integratie van LinkedIn Sales Navigator en Dyn365 Sales app, wordt verder uitgewerkt. De specifieke Dyn365 connector voor LinkedIn Gen Form en andere functionele verbeteringen moeten u het leven als verkoper gemakkelijker maken.
>> Lees verder

9. Boost de productiviteit van uw werknemers met gamification

Heeft u al eens gedacht aan gamification om de motivatie en de productiviteit van uw werknemers op te krikken? Gamification is het toepassen van speldenken en -principes in een niet-spel context. Uw werknemers kunnen deelnemen aan werkgerelateerde wedstrijden en hierdoor prijzen of awards winnen.
>> Lees verder

10. Waarom Microsoft Dynamics 365? 5 goede redenen

Op de website van Microsoft leest u dat u met de Microsoft Dynamics 365 apps “uw bedrijfsactiviteiten kan beheren en uitvoeren en tegelijkertijd een betere relatie kan opbouwen met uw klanten”. In dit blogartikel geven wij nog 5 goede redenen waarom u zou moeten kiezen voor Microsoft Dynamics 365.
>> Lees verder


Contacteer ons